23 Kasım 2015 Pazartesi

Wattpad Şifremi Unuttum - Nasıl Geri Alabilirim ?

Wattpad ile ilgili bütün sorunlar ve üyelik aşamasında yapılması gereken işlemleri anlatmaya devam ediyoruz. Şimdiki yazımız ise Wattpad şifremi unuttum ? Nasıl geri alabilirim sorusuna yanıt vereceğiz. Wattpad şifremi unuttum veya hatırlamıyorum diyorsanız aşağıdaki adımları uygulayarak Wattpad şifrenizi geri alabilirsiniz.

  • https://www.wattpad.com/forgot  linkine tıklayın.
  • Ardından Wattpad üye olurken verdiğiniz e-posta adresinizi girin ve Talimatları Gönder tuşuna basın.


E-posta adresinize şifre sıfırlama maili gelecektir. Bu linke tıklayarak yeni şifrenizi belirleyebilirsiniz.













4 yorum:

  1. E postama giremiyorum ki şifre gelsin kac kere denedim ama yeni hesap açıyor bn yeni hesap istemiyorum

    YanıtlaSil
  2. Şifremi unuttum lütfen nasıl şifremi bulacağımı söyleyin

    YanıtlaSil
  3. Bu e-posta'yı önceden kullanıyordum ama Wattpad'e bunu yazmıştım. Telefon değiştirdikten sonra bu e-posta yerine başka e-posta kullanmaya başladım ama wattpadde değiştirmedim. Bi kaç gün önce wattpad'den çıkış yaptım ama şifremi unuttuğum için giriş yapamadım. Şimdi şifremi unuttuma basıyorum ama önce ki E-postaya sıfırlama gönderisi gidiyor ama bende o e-posta kayıtta değil girişte yapamıyorum. Şifremi sıfırlamak için başka e-postaya götürebilir miyim? Yada başka bir yolu var mı? Lütfen söyleyin :( başks hesap kullanamam

    YanıtlaSil